18 ноември 2014 г.

Наложена баница

   Класическа баничка, която винаги е добре дошла на трапезата:) 



Продукти:
5 яйца
1 кофичка кисело мляко
300 г. обезсолено сирене 
125 г масло
1 пакет готови кори


  Яйцата се разбиват с тел. Прибавя се киселото мляко и се разбъркват добре, до получаване на хомогенна смес. Сиренцето се натрошава в отделна купа. Количеството сирене, което съм дала е ориентировъчно. Аз обичам баници богати на сирене и масло. Общо взето на принципа: "Колкото повече, толкова по-добре" :)
   Тавата се намазва добре с масло. На дъното се поставят две кори една върху друга. Отгоре са наръсва със сирене, сместа от кисело мляко и яйца и се разпределят малки парченца от маслото. Върху нея се поставя нова кора и т.н, докато свършат корите. Баницата се залива с останалата млечна смес. Отново  се разпределят малки парченца масло. Изпича се на ок. 200 градуса във фурната


5 коментара:

  1. Ради, дано едно парченце е останало и за мен, много апетитно изглежда :)

    ОтговорИзтриване
  2. Класика, класика, ама вкусна! И при мен е добре дошла:))) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Тези парченца в чинийката, точно ще ми стигнат утре за закуска, грабнах ги да знаеш, Радост :)
    Чудесна е баничката ти, много я обичам!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване