24 септември 2014 г.

Сбогом лято и пържени чушки и патладжани с доматен сос

   Не мога да се нагледам на тези последни и уханни летни цветове! Есента вече настана, а на мен никак не ми се разделя с тях :(









    А съвсем в тон с носталгията ми по отиващото си лято е и моето предложение. Много обичам пържените чушки и патладжани с доматен сос. И как да не е така - включват най-типичните летни зеленчуци. Доматеният сос от прясно настъргани домати с лук, чесън и пресен магданоз винаги става много уханен! Добър апетит!




5 коментара:

  1. Тези позабравени ястия от националната ни кухня рядко вече приготвям.Избягваме пърженето и топлинно обработените домати.Всички получаваме в къщи киселини, но са вкусни и поднесени със заместител - песто от босилек и орехи или сос от настъргани тиквички.Много се харесват в нашия дом пиперките заляти с пресен каймак или гъсто овче прясно мляко.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Радост,пак любими гозби при теб,типично лятно-есенни!Точно това обядвах днес и аз.Цветенцата и градината ти са прекрасни!

    ОтговорИзтриване
  3. Ради, и на мен ми се иска оооще малко да е лято и да се порадвам и на цветята, и на тревата, и на пресните зеленчуци, които със сигурност ще ни липсват през зимата ! Днес при теб е много вкусно и красиво, поздрави и усмивки !

    ОтговорИзтриване
  4. И аз в носталгия по лятото, искам винаги да е лято. Честно казано няма да ми липсва разнообразието от сезони, защото напоследък рядко разбирам кой сезон е вече...
    А по кулинарната тема - и аз много обичам летните патладжани и доматен сос, а ти си ги сервирала много апетитно!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Вкусна манджичка, любима и вкъщи. Прекрасни цветенца. Прекрасна, топла и пъстроцветна есен пожелавам, поздрави, Радост!

    ОтговорИзтриване